پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150741
مقدمات تک نرخي کردن ارز فراهم است
تاریخ انتشار : 1393/12/19 18:42:05
نمایش : 1040
رئيس کل بانک مرکزي با بيان اينکه مقدامات تک نرخي کردن ارز فراهم است، گفت: يکي از پيش‌نيازهاي اصلي براي استمرار و موفقيت، اين سياست گسترش ارتباطات بين‌المللي نظام بانکي است و در صورت فراهم شدن آن، حتما اين کار انجام خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ولي‌الله سيف امروز در حاشيه مراسم توديع و معارفه مدير عامل بانک پارسيان درمورد تک نرخي کردن ارز اظهار داشت: مقدمات ارز تک‌نرخي در حال حاضر نيز آماده است، اما يکي از پيش‌نيازهاي اصلي براي استمرار و موفقيت آن گسترش ارتباطات بين‌المللي نظام بانکي و هر زماني که شکل مناسبي به خود بگيرد، حتما يکسان‌سازي نرخ ارز در اولويت قرار خواهد گرفت.

وي درباره جلسه اخير شوراي پول و اعتبار براي تصميم‌گيري در رابطه با بانک آينده گفت: در جلسات شوراي پول و اعتبار ممکن است بحث‌هاي زيادي مطرح شود که يکي از آنها بانک آينده بود.

رئيس کل بانک مرکزي با بيان اين‌که تصميمات گرفته شده را بعدا اعلام مي‌کنيم، گفت: هيات مديره و سهامداران بانک آينده به يکسري اقدامات مکلف شدند که در صورت تحقق مي‌تواند در حل شدن مشکلات اين بانک موثر باشد.

سيف تصريح کرد: بانک‌آينده زماني مجوز خود را دريافت خواهد کرد که بتواند مشکلات خود را حل کرده و به تکاليف تعيين شده از سوي شوراي پول و اعتبار عمل کند.

وي در مورد اين‌که آيا بانکي که گفته مي‌شود قرار است با موسسه ميزان ادغام شود بانک آينده است، تاکيد کرد: خير .

رئيس کل بانک مرکزي همچنين در مورد آخرين وضعيت موسسه ميزان گفت: اين موسسه در حال برطرف کردن مشکلات خود است.

وي در مورد اين‌که بحث ادغام موسسه ميزان در چه مرحله‌اي قرار دارد، گفت: من اطلاعي از اين موضوع ندارم، اما آنچه که مي‌دانم که خود مشکلات‌اش را حل مي‌کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html